Aktualitātes



         Par Salas novadu



         Novada dome



         Jauniešiem



         Pašvaldības plānošanas dokumenti



         Teritorijas investīcijām



         Zemgales reģionālais ģeoportāls



         Pašvaldības administrācija



         Pašvaldības struktūrvienības



         Pašvaldības iestādes



         SIA "Vīgants"



         Pakalpojumi



         Klientu apkalpošanas centrs



         Iepirkumi



         Izsoles



         Projekti



         Apmācības projektu izstrādē



         Informatīvais izdevums "Novada vēstis"



         Kultūra



         Izglītība



         Tūrisms



         Komercdarbība



         Lauksaimniekiem



         Biedrības



         Veselības aprūpe



         Draudzes



         Sēlijas novadu apvienība



         Kontakti



         Foto galerija



         Ierosinājumi


Aktualitātes


  Palīdzība, ja radušās komunikācijas vai kredīta maksājuma grūtības bankā 04.12.2015.
 


Konsultāciju un mediācijas centrs (KMC) darbojas nepilnu mēnesi, un tā pakalpojumus izmantojušas jau 20 mājsaimniecības, kam radušās komunikācijas vai kredīta maksājuma grūtības bankā. KMC ir atvērts sarunām arī gadījumos, kad klients nav pārliecināts vai viņa jautājums atbilst KMC darbības sfērai. Kopš decembra interesējošos jautājumus var uzdot arī jaunizveidotajā mājaslapā www.kmc.org.lv.

“Pašreizējā aktivitāte ļauj domāt, ka KMC pakalpojumi būs pieprasīti – pēc palīdzības vērsušies cilvēki no visiem Latvijas reģioniem ar dažādas sarežģītības situācijām. Pozitīvi vērtējams fakts, ka sakārtot savas attiecības ar banku nolēmuši cilvēki ar ieilgušām problēmām, kuru risināšana ir atlikta pat trīs, četrus gadus,” stāsta KMC konsultante Diāna Kvedere.

KMC mērķis ir palīdzēt grūtībās nonākušajiem klientiem atgriezties aktīvajā ekonomikā – saņemt oficiālu algu un maksāt nodokļus. Visi KMC pakalpojumi jebkuras bankas klientam pieejami bez maksas. Vienkāršākos gadījumos konsultants nodrošina neitrālu situācijas novērtējumu, sniedz padomus tās atrisināšanai un palīdz atjaunot komunikāciju ar banku. Savukārt sarežģītākos gadījumos tiek piesaistīts sertificēts mediators jeb sarunu vedējs, lai atrastu gan klientam, gan bankai piemērotu risinājumu.

Vairāk informācija par KMC atrodama mājaslapā www.kmc.org.lv, kur pieejams pakalpojumu apraksts, biežāk uzdotie jautājumi un atbildes, kā arī citas aktualitātes.

KMC kontakti
Adrese: Rīga, Blaumaņa iela 32-1 (3. stāvs)
Tel.: 27335508
E-pasts: info@kmc.org.lv
Mājaslapa: www.kmc.org.lv
Darba laiks: pirmdienās – trešdienās 8.00-16.00, ceturtdienās 10.00-18.00, piektdienās 9.00-17.00



Informācijas sagatavotājs:
Baiba Melnace
baiba.melnace@lka.org.lv
29265135

 



  


 

 

 

 



© 2009-2010 Salas novada dome